فارس میزبان نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک کشور شد

شیراز (پانا) - دبیر کمیته اجرایی و مسئول دبیرخانه نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک کشور گفت: در شهریور ماه سال 1397 فارس میزبان نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک کشور است.

کد مطلب: ۸۰۵۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فارس میزبان نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک کشور شد

زهرا علی اکبری گفت: انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان فارس با همکاری اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک کشور آماده برگزاری نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک در شهریور ماه 1397 می باشد .

وی با بیان اینکه این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی آموزشی در زمینه ی آموزش فیزیک در کشور است گفت: این کنفرانس با حضور حداقل 600 نفر از دبیران ، اساتید و مدرسین فیزیک سراسر کشور برگزار خواهد شد که به تبادل تجربیات خود در خصوص آموزش فیزیک ، سهم به سزایی در ارتقای کیفیت آموزش فیزیک در کشور خواهند داشت .

دبیر کمیته اجرایی نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک افزود: این کنفرانس از 5 الی 8 شهریور ماه 97 در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد که در آن ضمن ارائه مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی و پوستر ، ۱۰ کارگاه آموزشی نیز در همین زمینه برگزار میشود .

علی اکبری ضمن تقدیر از همکاری مطلوب دانشگاه شیراز در این زمینه گفت: در راستای برگزاری هر چه مطلوب تر این کنفرانس کشوری،دبیرخانه نوزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و نهمین کنفرانس آزمایشگاه فیزیک کشور آماده دریافت پیشنهادات و راهنمایی های همکاران ارزشمند از سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار