مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل :

تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان در حوزه تجارت الکترونیک پرداخت می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از حمایت از ایده‌های نو در حوزه تجارت الکترونیک با تامین سرمایه مورد نیاز به صورت ارائه تسهیلات کم‌بهره چهار درصدی و ارائه بسته‌های حمایتی به کارآفرینان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان در حوزه تجارت الکترونیک پرداخت می‌شود

بهروز رزمی در آئین اختتامیه همایش استارت آپ اظهار داشت: بیش از 63 هزار بیکار در سطح استان اردبیل وجود دارد که باید به اشتغال در حوزه آی.سی.تی توجه کرد.

وی افزود: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری نوپای فاوا در محل پارک علم و فناوری استان اردبیل راه‌اندازی شده و امسال بیش از 300 میلیون تومان اعتبار به بخش تحقیقات و ایده‌ها اختصاص یافته است که حمایت نخبگان در اولویت این مرکز قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از فعالان حوزه فاوا در استان بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تشکیل کارگروه وام وجوه اداره شده در این اداره از اپلیکیشن‌های حوزه تولید محتوی با پرداخت تسهیلات کم بهره 15 میلیون تومانی حمایت می‌کند.

رزمی از حمایت از ایده‌های نو در حوزه تجارت الکترونیک با تامین سرمایه مورد نیاز به صورت ارائه تسهیلات کم‌بهره چهار درصدی خبر داد و گفت: ارائه بسته‌های حمایتی به کارآفرینان و حمایت از صاحبان ایده در حوزه آی.سی.تی از دیگر حمایت‌های بوده تا در راستای توسعه اشتغال در استان گام‌های مثبت و موثری برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال نیز در این همایش با اشاره اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته و برگزاری جلسات مختلف در راستای برگزاری مطلوب این رویداد علمی تصریح کرد: قدم مثبتی در راستای ارائه ایده‌ها با حضور 53 ایده پرداز ارائه شد.

حجت‌الله درخشان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خلخال با همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان توانست دومین رویداد استارت آپ ویکند شهرستانی استان اردبیل را در شهرستان خلخال با موفقیت برگزار کند که امیدواریم شاهد نتایج مثبت و مطلوب برگزاری این همایش در شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار