برگزاری جشنواره ورزش با خانواده در ارومیه

ارومیه (پانا) جشنواره ورزش با خانواده (مسابقه والیبال پدر و پسر) همزمان با سراسر استان در محل سالن شهید چمران ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ورزش با خانواده در ارومیه

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص جشنواره ورزش با خانواده (مسابقه والیبال پدر و پسر) گفت: هدف اصلی این جشنواره افزایش تعامل خانواده و مدرسه است.

وی اظهار کرد: تربیت بدنی با خانواده عبارت از برنامه های ورزشی هدفمند با حضور دانش آموزان و والدین (دخترو مادر ، پسر و پدر) است که در یک دوره زمانی مشخص از سال تحصیلی و با توجه به علایق خانواده ،امکانات مدرسه ، ویژگی ها و شرایط اقلیمی منطقه در روزها و مراسم خاص با اهدافی معین با نظر شورای مدرسه اجرا می گردد.

حسینی یادآورشد: هدف کلی این جشنواره تعامل خانواده و مدرسه با استفاده از ظرفیت تربیت بدنی و ورزش به منظور ارتقاء و حفظ سلامت همه جانبه دانش آموزان (جسمی،روحی و روانی)، ترویج سبک زندگی فعال و دستیابی به اهداف تربیتی است.

وی با بیان اینکه مخاطبین این طرح دانش آموزان دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی می باشند، افزود: تعداد ۱۹۵هزار نفر از دانش آموزان و تعداد ۳۹۰هزار نفر از والدین را در سطح استان تحت پوشش جشنواره ورزش با خانواده قرار گرفته است.

لازم به ذکر است مسابقه والیبال بین دانش آموزان آکادمی والیبال و پدرانشان با برد تیم پدران به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار