آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی برای ‌دانش‌آموزان ضروری است

آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی برای ‌دانش‌آموزان

معلمان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان بر عهده دارند

شهرکرد (پانا)- استاندار چهارمحال و بختیاری: آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی برای ‌دانش‌آموزان ضروری است .

کد مطلب: ۸۰۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی برای ‌دانش‌آموزان

" اقبال عباسی" در ششمین شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مدیران و مربیان مدارس باید فضای اعتماد را بین خود، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها ایجاد نمایند تا بتواند نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی اقدام کنند .

استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی برای ‌دانش‌آموزان را ضروری دانست و افزود: به دلیل اهمیت فرهنگ استفاده از اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروز و تأثیرگذاری بیش‌ از اندازه آن در رفتارهای اجتماعی فرد؛ مدارس باید ضمن صرف هزینه و انرژی، آموزش‌های لازم را در بالا بردن فرهنگ استفاده از این فضای مجازی ارائه دهند .

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان بر عهده دارند، تصریح کرد: رفتار و گفتار یک معلم همواره به دانش آموز القا می‌شود و لذا بایستی وظایف خود را بخوبی ایفا کنند .

عباسی با بیان اینکه جامعه منزلت معلمان را ارج می‌نهد گفت: قشر معلم نزد جامعه قرب و ارزش ویژه‌ای دارد چرا که برای ارتقای سطح سواد و آگاهی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند .

استاندار تصریح کرد: باید تلاش شود با بکارگیری معلمان توانمند در راستای تعلیم و تربیت درست دانش آموزان گام برداشت .

وی یادآور شد: ارتقای تعلیم و تربیت باعث توانمند شدن انسان های ناتوان و تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه ای می شود .

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیزعنوان کرد : این استان 188 هزار و 537 دانش آموز شامل 96 هزار و 687 پسر و 91 هزار و 858 دختر دارد .

بهروز امیدی اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در 2 هزار و 790 آموزشگاه و 9 هزار و 808 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند .

وی افزود: 123 هزار و 340 دانش آموز چهارمحال و بختیاری برابر 65 درصد در نقاط شهری و 66 هزار و 188 دانش آموز معادل 35 درصد در مناطق روستایی استان تحصیل می کنند .

امیدی تاکید کرد: 9 هزار و 398 معلم شامل چهار هزار و 247 مرد برابر 45 درصد و پنج هزار و 151 زن معادل 55 درصد کار تعلیم و تربیت دانش آموزان استان را بر عهده دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار