استقبال چشمگیر از بخش «سرودهای دانش آموزی» ششمین جشنواره مشکات

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران می‌گوید امسال برای نخستین بار بخش سرود دانش آموزی به جشنواره مشکات اضافه شد که با استقبال چشمگیر مدارس شهر تهران مواجه شد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال چشمگیر از بخش «سرودهای دانش آموزی» ششمین جشنواره مشکات

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، محمد روشنی با اعلام این مطلب افزود: ۱۲۰ سرود دانش آموزی با محور «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار کرد: ۳۳ سرود تولیدی با نظر هیات داوران به بخش نهایی جشنواره راه یافت و در آیینی، به رقابت با یکدیگر برای معرفی آثار برتر می پردازند.

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: فرهنگ شهروندی، محیط زیست شهری، فرهنگ رانندگی، زیبایی شناسی شهری و مشارکت در امور شهر از جمله موضوعات سرودهای تولید شده در جشنواره است.

روشنی گفت: داوری نهایی سرودهای تولیدی با اجرای زنده سرودها توسط گروههای دانش آموزی و اعلام نظر اساتید برجسته انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب مردمی سرود دانش آموزی برتر نیز در آیین داوری صورت خواهد گرفت و به سرود منتخب از سوی شهروندان نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

به گفته وی، در مجموع نزدیک به ۵۴۰ هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ششمین جشنواره مشکات ارسال شده و منتخبان این بخش ها، در اردیبهشت ماه ۹۷ معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار