ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو نوجوانان برای حضور در قهرمانی جهان

تهران (پانا)- پس از برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر و با اعلام کادرفنی، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان اعلام شد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو نوجوانان برای حضور در قهرمانی جهان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر و با اعلام کادرفنی در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 مشخص شدند.

برهمین اساس حامد اصغری در وزن 63- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم و محمد خانی در وزن 73+ کیلوگرم نفرات شرکت کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هستند.

حسین لطفی در وزن 45- کیلوگرم، آرین آرش در وزن 48- کیلوگرم، امیر ولی‌پور در وزن 51- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 55- کیلوگرم، حامد اصغری در وزن 59- کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم، محمدعلی خسروی در وزن 78- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن 78+ کیلوگرم اعضای تیم‌ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 با هدایت محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

گفتنی است؛ مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک جوانان و دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2018 فروردین‌ماه و به میزبانی "تونس" برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار