هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، ترویج فرهنگ خیر، احسان و نیکوکاری در میان دانش آموزان است

کرج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد(ره) البرز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس بر ترویج فرهنگ سازی نیکوکاری میان دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، ترویج فرهنگ خیر، احسان و نیکوکاری در میان دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار پانا البرز ضمن تشکر و قدردانی از آموزش و پرورش به دلیل اجرای اینگونه مراسم ها بیان کرد: ظهور و بروز نیکوکاری را در قشر دانش آموز مشاهده می کنیم که حضور دانش آموزان و شرکت آن ها در این مراسم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این مراسم ها گفت: در برگزاری این مراسم دو هدف وجود دارد: نخست آنکه دانش آموزان محروم و نیازمند را در شادی خود سهیم کنیم و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، سعی در کاهش محرومیت ها کنیم.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: با توجه به آمار اخیر حدود ٤٥٠٠ دانش آموز نیازمند در استان البرز تحت حمایت این کمیته هستند.

محمدی فر خاطر نشان کرد: هدف اصلی و مهم ما ترویج فرهنگ خیر، احسان و نیکوکاری در میان دانش آموزان است که به لطف پروردگار این فرهنگ رو به قوت است و باید آن را آشکار و تقویت کنیم تا فرهنگ سازی در میان مردم کمرنگ نشود و نیازمندان به فراموشی سپرده نشوند.

وی در پایان تصریح کرد: شناسایی اصلی دانش آموزان نیازمند، توسط اولیاء دانش آموزان و دبیران انجام می شود و تعدادی از دانش آموزان هم که در خانواده های محروم هستند را مورد بررسی قرار دادیم و نیازمندیشان برای ما احراز و قطعی شده و بی شک این دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار