امام جمعه موقت شهرستان خوسف:

خدمت رسانی به محرومین محتاج روحیه انقلابی است

خوسف (پانا)-: خطیب نماز جمعه موقت خوسف بیان این که خدمت رسانی به محرومین و آحاد جامعه تنها محتاج روحیه انقلابی است، تصریح کرد: مراقب باشید عده ای به بهانه تفکر لیبرالی که در واقع به معنای آزادی نیست بلکه اباحه گری و هرزگی است جوانان ما را فریب ندهند.

کد مطلب: ۸۰۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی به محرومین محتاج روحیه انقلابی است

امام جمعه موقت خوسف با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، امام خمینی (ره) هفته زن و روز مادر ، در مورد جایگاه زن و مقام مادر گفت: باید زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه ما الگو باشد و آن را در زندگی خود کابردی کنیم ، قدردان زحمات مادرانمان و مادران شهدا باشیم و خدای نکرده نشود در جامعه اسلامی به آنها بی احترامی کنیم .

"حجت الاسلام هادی نبئی " در مورد جایگاه و نهضت امام راحل افزود: امام خمینی (ره) با نهضت انقلابی خود بشریت را احیاء کرد که همه این ها به برکت شیر پاک مادران و تلاش پدران زحمت کش و متدین است که امروز شاهد اقتدار نظام ، کشور و انقلاب در جهان هستیم .


وی با گرامی داشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری افزود : مسئولان منابع باید مراقبت کنند که به خاطر قانون حق مردم ضایع نشود و از قانون به نفع مردم استفاده کنند و قدردان این مردم انقلابی باشند و مردم نیز در حفظ زمین ، منابع طبیعی و آب و خاک و فضای سبز تلاش کنند و با درختکاری صدقه جاریه از خود به یادگار بگذارند.


نبئی به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: توجه به محرومان و هم نوعان در آستانه سال نو باید در دستور کار همه ما باشد و سعی کنیم هر چه برای فرزندان خودمان می خریم برای یتیمان و محرومان نیز تهیه کنیم.


خطیب موقت جمعه خوسف از تلاش نماینده مردم شهرستان بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری ردیف اعتبار بیمارستان 32 تختخوابی خوسف تقدیر کرد و افزود: پروژ ه ای که از دولت قبل بلا تکلیف مانده بود و هیچ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده بود در بودجه سال 97 مبلغ30 میلیارد ریال اعتبار گرفت و در ردیف بودجه ملی قرار گرفت و تا زمان تکمیل و بهر برداری هر سال اعتبار خواهد داشت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار