معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

نقش بانوان در حفظ ساختار جامعه و انسجام خانواده، غیرقابل انکار است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت گفت: اگر خانواده متلاشی گرد، قطعا جامعه از هم می پاشد. لذا تاثیر گذاری نقش بانوان در حفظ ساختار جامعه و انسجام خانواده غیر قابل انکار است .

کد مطلب: ۸۰۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش بانوان در حفظ ساختار جامعه و انسجام خانواده، غیرقابل انکار است

سعید ناجی، در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که در مجموعه پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: نقش تعیین کننده مردم در تمامی رویدادهای نظام اسلامی بی بدیل، و حضور موثر زنان و بانوان در هشت سال دفاع مقدس، از افتخارات این قشر کوشای جامعه است.

وی با بیان اینکه متولی امر پرورش فرزندان، زنان هستند و هیچ کس نمی تواند نقش بانوان را در تربیت فرزندان انکار نماید، عنوان کرد: غفلت نسبت به نقش تربیتی زنان در خانواده، اجحافی بزرگ است و کسی نمی تواند منکر چنین نقشی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه زنان ایران اسلامی با تآسی از بانوی بزرگوار جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند در تمامی زمینه ها از جمله فرزند داری، خانه داری و توجه به اوضاع سیاسی و ولایت پذیری سرآمد زنان دنیا باشند، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) به ما آموخت که ولایت پذیری به معنای همراهی گام به گام با رهبری و ولایت، بدون یک قدم جلوتر یا عقب تر است.

وی افزود: زنان، پشتوانه روحی و معنوی مردان هر جامعه هستند و در فراز و نشیب زندگی، حمایت و همراهی زنان است که موجب موفقیت و سربلندی مردان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: دولت نگاه ویژه ای به مسئله توانمند سازی بانوان داشته و تلاش های بسیار مطلوبی را نیز به انجام رسانده است که امیدواریم با ارائه فعالیت های مختلف و تشکیل گروهها و تشکّل های گوناگون، در تحقق نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف کشور گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار