عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان: به شهرم تعصب دارم و در آن بازی می کنم

گرگان (پانا) - «به خاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم.» این توضیح دانش‌آموز آزادشهری عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان است درباره اینکه چرا به پیشنهاد پیوستن تیم‌های دیگر نقاط کشور پاسخ منفی داده است.

کد مطلب: ۸۰۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان: به شهرم تعصب دارم و در آن بازی می کنم

زهرا بذرافشان در گفت‌وگو با پانا درباره دلایل علاقه خود به ورزش اظهار کرد: من در خانواده‌ای ورزشی بزرگ شده‌ام. پدر و دو برادرم از زمانی که یادم می‌آید، ورزش می‌کردند. من هم از کودکی با برادرانم بازی می‌کردم و این موضوع علاقه‌ای در من ایجاد کرد تا به رشته فوتسال و فوتبال بروم.

بذرافشان ادامه داد: من از شش سال پیش بصورت حرفه‌ای ورزش را در باشگاه موجود در شهرم در رشته فوتسال شروع کردم. بعد از مدتی به مسابقات شهرستانی‌، استانی و کشوری رفتم و درمسابقات کشوری بود که بازی مرا دیدند و بنده را به اردوی تیم ملی دعوت کردند. تا کنون در مسابقه رسمی‌ای در سطح ملی شرکت نکرده‌ام، اما با تیم ملی تمرین و در مسابقات دوستانه شرکت می کنم.

عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران گفت: از تیم‌های دیگری برای پیوستن به آنها پیشنهاد داشتم اما به آنها جواب منفی دادم. به خاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم.

وی در پایان بیان داشت: از خانواده‌ام به دلیل حمایت‌هایشان و بخصوص پدرم که مثل کوه پشت من ایستاده است، تشکر می‌کنم و دستش را می‌بوسم. از مربی فوتسال، مربی ورزش و مدیر دبیرستان مکتب الزهرا خانم آب آذری نیز بسیار متشکرم، زیرا هر زمان من نیاز به مرخصی داشتم، با من همکاری کردند و نسبت به من محبت زیادی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار