مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان

توزیع ۳۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس استان گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به توزیع ۳۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس، گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ پایگاه ثابت و سیار نیز در مناطق مختلف استان، آماده دریافت هدایای مردم نیکوکار گلستانی است.

کد مطلب: ۸۰۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس استان گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان، امان الله حسین‌پور در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جشن نیکوکاری اظهار داشت: در مجموع 2 هزار و 700 پایگاه ثابت و سیار کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو جمع‌‎آوری می کنند.

وی افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم گلستان 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برای شادی خانواده های نیازمند در عید نوروز کمک کرده بودند و پیش‌بینی می‌شود گلستانی‌ها امسال بیش از 3 میلیارد تومان گلریزان کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به همکاری افتخاری 2 هزار و 600 نیروی اجرایی در برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد: یک‌هزار و 700 مدرسه، 358 پایگاه بسیج، 374 مسجد، 43 مرکز نیکوکاری، 123 پایگاه سیار و 44 پایگاه ثابت در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

حسین پور بابیان اینکه 60 هزار خانوار نیازمند گلستانی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان است، افزود: جشن نیکوکاری امسال امروز با همکاری آموزش‌وپرورش باهدف آموزش فرهنگ نوع‌دوستی در بین دانش آموزان مدارس و پنج‌شنبه در پایگاه‌های سطح شهر و همچنین جمعه در مصلاهای نماز جمعه برپا می‌شود.

حسین پور با اشاره به شناسایی نیازها و افراد نیازمند توسط این نهاد گفت: 100 درصد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در اولین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید و یک ریال از کمک‌های مردمی در غیرازآن شهرستان و یا صرف امور اجرایی کمیته امداد نخواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به راه‌های کمک مردم به نیازمندان در جشن نیکوکاری گفت: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، شماره‌حساب 1228711766 نزد بانک ملت، شماره کارت مجازی 6104337641418791 برای کارت‌های عضو شبکه شتاب و یا از طریق تلفن همراه و آنی پرداخت #017*8877* و مراجعه به سایت کمیته امداد در بخش پرداخت اینترنتی روش‌هایی هستند که مردم می‌توانند با استفاده از آن‌ها کمک‌های خود را در اختیار ما قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار