مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت:

همایش تجلیل از مربیان تربیتی و مشاوره درشهرستان فاروج برگزار گردید

بجنورد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در همایش تجلیل از معاونین، مربیان و مشاورین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت:حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی از پرکارترین حوزه های اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج است و شما مربیان و مشاورین زحمات بسیار زیادی را در مدارس جهت پوشش برنامه های تربیتی دارید و تلاش های همه شما عزیزان قابل ستودن است.

کد مطلب: ۸۰۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از مربیان تربیتی و مشاوره درشهرستان فاروج برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی مجید معتمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت :همه همکاران ما به اندازه لازم و حتی بیش از وظیفه خود کارها را انجام داده و این خدمات را مسئولان استانی و شهرستانی به آن اذعان دارند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم در شهرستان فاروج بیان داشت: این شهرستان از جهت آماری بیشترین شرکت کننده را درسطح استان بعد از بجنورد به خود اختصاص داده و این نشان از زحمات بالا و قابل ستودن همه شما عزیزان است.
مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: آموزش و پرورش بعد از نهاد خانواده به عنوان اجتماعی ترین نهاد وظیفه تربیت دانش آموزان را برعهده دارد و به عنوان اولیای دوم آنان وظایف خاصی بر دوش داریم.
معتمدی هدف آموزش و پرورش را تنها آموختن علوم پایه ندانست و گفت:هدف ایجاد محیطی سالم و بدون دغدغه برای همه افراد است و اجرای شیوه زندگی اسلامی که تمام ابعاد انسانی را دربر می گیرد و تربیت و رشد آنان جزء اصول اولیه محسوب شده و این محیط باید در آموزش و پرورش مهیا شود و در محیط سالم است که می توان انتظار تربیت انسان سالم را داشت.
وی افزود: در آموزش و پرورش باید به بچه ها چگونه زیستن، همکاری و رعایت حقوق متقابل را با ایجاد فرهنگ سالم و برگرفته از دین اسلام، کتاب قرآن و آموزه های الهی به پیامبر اکرم (ص) یاد بدهیم و از طرفی چگونه از قرآن بهره ببریم نیز در این امر بسیار مهم است.
رئیس اداره آموزش و پرورش فاروج در ادامه اظهار داشت: اولین کار این است که دانش، معلومات و اطلاعات خود را به روز کرده و کتاب های فراوانی در این زمینه مطالعه نماییم.
معتمدی کار مشاورین مدارس را در هدایت صحیح دانش آموزان به سمت قله های رفیع انسانیت کار بسیار خطیری برشمرد و گفت: یکی از سخت ترین حوزه ها در آموزش و پرورش حوزه مشاوره است و باید با هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان را به سمت انتخاب رشته صحیح سوق داده تا توزیع متوازن در تمام رشته های تحصیلی صورت بپذیرد.
محدثه وحیدی کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در حاشیه برگزاری این همایش گفت:از زحمات 40 نفر از منتخبین معاونین و مربیان تربیتی، قرآنی و مشاوره در حوزه های مختلف گزارش نویسی در سامانه همگام، همکاری با کاروان انقلاب و برگزاری مناسبت های مختلف در سطح شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.
فاروج - خبرنگار افتخاری پانا حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار