معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران؛

کمک به هم نوع یکی از راههای جامعه پذیر نمودن دانش آموزان است

فشافویه (پانا) - با حضور امام جمعه فشافویه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رئیس و شورای معاونین آموزش و پرورش فشافویه، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین مراسم جشن نیکوکاری در آموزشگاه دخترانه حضرت زینب (س) فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک به هم نوع یکی از راههای جامعه پذیر نمودن دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، در این مراسم سید مجتبی هاشمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرروش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه جهاد مالی یکی از مسائل بسیار مهمی است که می توان از آموزه های قرآن کریم استنباط کرد، تاکید کرد: این بدان معنا ست که مسلمان نیاز مردم جامعه را می بیند و برای برطرف کردن آن تلاش می کند .

وی با تاکید بر اینکه، کمک به همنوع به وفور در رفتار الگوهای بزرگ دینی ما همچون پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) دیده می شود، تصریح کرد: اگر در دین اسلام پایمردی شود وبا بصیرت سختی ها تحمل گردد، قطعا انسان به سعادت جاودانی خواهد رسید .

هاشمی با اشاره به اینکه اموال دنیوی پایدار نخواهد بود و داشتن و نداشتن آنها آزمون الهی است یادآور شد: یکی از فعالیتهای تعریف شده آموزش وپرورش اجتماعی کردن وجامعه پذیر نمودن دانش آموزان است و در همین راستا امروز در قریب به سه هزار مدرسه ی شهرستانهای استان تهران جشن نیکو کاری برگزار می شود.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران گفت: باید ذهن دانش آموزان برای کمک به هم نوع آماده شود و بیاموزند که انسان بایستی از دارایی خود بگذرد وآن را به کسی که بیشتر نیازمند است اهدا نماید.

گفتنی است در حاشیه این مراسم میمهانان از بازارچه های خیری که از دست ساخته های دانش آموزان دایر شده بود بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار