مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در آیین روز احسان و نیکوکاری اعلام کرد:

شرکت ۳۵۰۰ مدرسه در جشن نیکوکاری استان خوزستان

پیش بینی جمع آوری ۹ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری

اهواز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۵۰۰ مدرسه در خوزستان و پیش بینی جمع آوری کمک ۹ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۳۵۰۰ مدرسه در جشن نیکوکاری استان خوزستان

مرتضی موصلی در آیین جشن نیکوکاری در دبستان معرفت ناحیه ۴ اهواز گفت: آموزش و پرورش خوزستان اقدامات خوبی در حوزه گسترش و عمق بخشی امر نیکوکاری در بین دانش آموزان استان به انجام رسانده است که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۷ میلیارد ریال کمک نقدی توسط دانش آموزان خوزستان جمع شد، خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی کردیم که دانش آموزان خوزستانی ۹ میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به دانش آموزان نیازمند هدیه کنند.موصلی در ادامه گفت: ۳۱۰ هزار خیر و نیکوکار در سامانه نیکوکاری ثبت نام کرده اند که به صورت پیوسته در قالب این سامانه به نیازمندان کمک می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در ادامه عنوان کرد: ۴۵ هزار خیر در قالب طرح اکران ایتام از ایتام حمایت میکنند. وی اضافه کرد: معلمان جایگاه ویژه ای در طرح های کمیته امداد دارند به گونه ای که تعداد زیادی از معلمان خوزستانی در طرح خیرین آموزشی به صورت رایگان به دانش آموزان نیازمند آموزش می دهند.موصلی در پایان گفت: جشن نیکوکاری به مدت ۳ روز در ۳۵۰۰ مدرسه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار