معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان: مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی با شرکت 5 هزار نفر برگزار می‌شود

خرم آباد (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان در 12رشته و در دو بخش پسران و دختران با هدف توسعه نشاط ، شادابی ، تحرک بدنی و شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان: مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی با شرکت 5 هزار نفر برگزار می‌شود

فرید بهرامی در بازدید از سالن ورزشی حضرت معصومه و خانه پینگ پنگ شهید سیف زاده با اعلام این خبر افزود : مرحله اول مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس با شرکت بیش از 70هزار دانش آموز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۲ بخش دختران و پسران و در ۱2 رشته ورزشی برگزار می شود؛ گفت: فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، ژیمناستیک، شطرنج، کشتی، و طناب زنی و شنا از جمله رشته هایی است که دانش آموزان در آن با هم به رقابت می پردازند .

بهرامی در ادامه المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای را از جمله راهبردهای آموزش و پرورش در توسعه ورزش و تندرستی در مدارس برشمردو افزود :برگزاری این المپیاد ها با مشارکت و محوریت دانش آموزان بهانه ای است تا ضمن شناسایی استعدادهای ورزشی آنان ، فضای نشاط و شادی در مدارس بیشتر شود.

وی مشارکت و مدرسه‌محور بودن، توام با گسترش اخلاق ورزشی و روحیه پهلوانی را از جمله اهداف این المپیادها برشمردو تصریح کرد : در این المپیادها دانش آموزان با شعار مدرسه کانون قهرمان رقابت های ورزشی خود را با محوریت مدرسه آغاز کرده و در مراحل بعدی در قالب تیم مدرسه یا تیم کانون ورزشی و با حمایت و مساعدت آموزش و پرورش ادامه می دهند .

بهرامی در پایان تاکید کرد : در برخی رشته ها دانش آموزان می توانند پس از موفقیت در مرحله کشوری ، در مسابقات بین المللی نیز حضور پیدا کرده و به رقابت با ورزشکاران سایر کشورها بپردازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار