عبدالرضا زمانی به سمت رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار منصوب شد

دلوار ( پانا ) آیین تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر،امام جمعه ، بخشدار و جمعی از فرهنگیان منطقه دلوار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا زمانی به سمت رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر غلامی در آئین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش دلوار اظهار داشت: آموزش و پرورش در همه روستاها و مکان‌ها شعبه دارد و نهادی از جنس مردم است.

وی با بیان اینکه علم و دانش عامل توسعه همه جانبه در کشور است، تصریح کرد: آموزش و پرورش متولی توسعه جامعه است و رسالت این دستگاه پرورش افرادی مسئولیت پذیر، خلاق، پرسشگر، حق جو، شجاع و شایسته است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش استان بوشهر بیان کرد: با تلاش و جدیت آموزش و پرورش استان بوشهر، ردیف های استخدامی برای استان بیش از ۹۰ درصد استان‌های کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث هوشمندسازی مدارس، استان بوشهر ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که با مشارکت همه نهادهای استان به این مهم دست پیدا کردیم.

غلامی اضافه کرد: از دیگر دستاوردهای مهم آموزش و پرورش استان می‌توان به ارتقای چهار پله‌ای کنکور و کسب مقام‌های برتر در مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: انتظارات از رئیس جدید آموزش و پرورش دلوار بیش از آنچه اتفاق افتاده است و زمانی به عنوان فردی با سابقه اجرایی باید در حفظ دستاوردها و ارتقای آموزشی منطقه بیافزاید.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش استان بوشهر ادامه داد: معلمی شغل انبیا است و همه ما فرهنگیان در هر پستی هم که باشم معلم هستیم، پست‌ها دست به دست می شود ولی کسوت معلمی همواره همراه ما خواهد بود.

بخشدار دلوار نیز در این آئین اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از سازمان های پایه گزار در تربیت انسان های که برای جامعه بیشترین ارزش را خواهند داشت.

حسن درویشی بخشدار دلوار با تاکید بر تامین نیروی کارآمد برای استقلال بیان کرد: اگر امروز در تلاطم نا امن خاورمیانه این انقلاب در سایه امنیت قرارداد بی تردید همدلی و همکاری بین ارکان جامعه است.

وی ادامه داد: درخواست بخشداری منطقه از رییس جدید آموزش و پرورش تعامل با همه دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی حفظ و تقویت است.

بخشدار دلوار اضافه کرد: بی شک در سایه تعامل پیشرفت در منطقه خواهد شد.

امام جمعه دلوار نیز در این آئین اظهار داشت: پست‌ها و مقام‌ها در این انقلاب امانت است و ما باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش پویا شود پویایی در جامعه را رقم خواهد زد و باید به این سمت حرکت شود.
رضا زمانی رئیس جدید آموزش و پرورش دلوار نیز اظهار داشت: هر تغییر و تحولی در این حوزه با توجه به نگرش آموزش و پرورش در جهت رسیدن به اهداف و آرمان های آموزشی ایجاد می شود.

وی با اشاره به سوگند خداوند به قلم در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: قلم به عنوان ابزار علم بوده و مهارت استفاده از این ابزار برعهده معلمان است.

زمانی گفت: برای تغییر و تحول نظام آموزشی میتوان با توجه به نقش غیرقابل انکار معلمان در دوران قبل از انقلاب به تشویق و ترغیب جوانان و دانش آموزان در راستای زمینه سازی برای انقلاب اسلامی اشاره کرد تا موفقیت های روز افزون این منطقه را بزودی شاهد باشیم.

وی یادآورشد: تاریخ ایران نشان می دهد که همیشه تغییر و تحول در کشور براساس نظر و رأی مردم انجام می شودو در این منطقه با کمک اولیاء و مربیان بزودی این تغییرات رقم زده می شود.

حسین زارعی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش دلوار نیز در ادامه آموزش و پرورش را مهم ترین نهاد فرهنگی و اصلی ترین پایگاه مردمی اعلام کرد و افزود: اشاعه قانون پذیری، مسئولیت جویی از رسالت های اصلی این نهاد است.

وی با بیان گوشه ای از اقدامات آموزش و پرورش دلواردر حوزه ساماندهی منابع انسانی تلاشهای صورت گرفته در سه سال گذشته را سازنده و قابل دفاع و پیشرفت ارزیابی کرد.

زارعی بیان کرد: منطقه دلوار در گذشته فاقد بسیاری از امکانات و تجهیزات آموزش و رفاهی بود که خوشبختانه توانستیم با تلاش همکاران با ایجاد تغییر و تحول پیشرفت های علمی و ارتقای آموزشی درمنطقه دلوار را مشاهده کنیم.

وی پرداختن به عدالت آموزشی از لحاظ کمی و کیفی را در زمان مدیریت خود مهم دانست و یادآور شد: با همدلی و همیاری برای ارتقای آموزش‌وپرورش در هر نقطه ای و سمتی که هستیم باید قدم‌های اساسی برداریم.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش دلوار با بیان اینکه آموزش و پرورش دلوار در حوزه آموزش، پرورش و عمران بسیار خوب عمل کرده است، گفت: با وجود مشکلات فراوان کسب این موفقیت ها بسیار مهم و حائزاهمیت است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با تلاش همکاران و ایجاد تغییر و تحول شاهد پیشرفت های علمی و ارتقای آموزشی در منطقه باشیم

در پایان با معرفی عبدالرضا زمانی به عنوان رییس جدید آموزش وپرورش منطقه دلوار از فعالیت‌ها وکوشش‌های حسین زارعی در این پست قدردانی شد.

عبدالرضا زمانی پیش از این معاون فرمانداری کنگان، بخشدار منطقه دلوار و شهردار دلوار نیز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار