همایون اسعدیان:آیین نامه جدید اکران کامل‌تر از گذشته است

تهران (پانا) - رئیس سابق شورای صنفی نمایش در خصوص ابلاغ نظام‌نامه جدید اکران گفت: آیین نامه جدید اکران خوب و با قابلیت اجرایی بهتر از قبل تدوین شده است.

کد مطلب: ۸۰۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
همایون اسعدیان:آیین نامه جدید اکران کامل‌تر از گذشته است

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی ، سمعی و بصری؛ همایون اسعدیان کارگردان و تهیه کننده سینما گفت:در آیین نامه جدید اکران سعی شده تا ضعف و کسری‌های گذشته بر طرف شود و این آیین نامه خوب و با قابلیت اجرایی بهتر از قبل تدوین شده است .البته ممکن است عیوبی هم در مراحل اجرا مشاهده شود که امیدواریم با کاردانی و درایت کسانی که اجرای آیین‌نامه را به عهده خواهند داشت رفع شود.

وی همچنین در خصوص تشکیل شورای عالی اکران گفت: این شورا که ترکیبی از سازمان سینمایی ، خانه سینما و کارشناسان امور اکران است می‌تواند به عنوان قوه ناظر بر شورا ی اکران عمل نموده و عیب و ایرادهای احتمالی را برطرف نماید.

اسعدیان همچنین در خصوص وضعیت فعلی شرکت‌های پخش فیلم و انتظار حمایت دولتی در این خصوص، ضمن اظهار امیدواری برای رشد و بروز شدن تمامی شرکت‌های پخش فیلم، بیان داشت: باید بپذیریم که مدل‌های قدیمی و منسوخ شده برخی شرکت‌ها جوابگوی شرایط امروز در این عرصه نیست و این شرکت ها برای ماندگاری و حضور فعال در زمینه پخش فیلم نیاز به رشد و بروز رسانی خود دارند و به تعبیری باید به اندازه رقبا رشد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار