مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش

دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی از جمله بهترین دانش آموزان ایران اسلامی هستند

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان این استان مستعد رشد، تلاشگر و سخت کوش هستند و از مدیران خوبی برخوردارند.

کد مطلب: ۸۰۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی از جمله بهترین دانش آموزان ایران اسلامی هستند

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: توجه خوبی به بچه های این استان شده و می‌شود ودانش‌آموزان این است قدر فرصت‌ها را بدانند و برای رشد و تعالی و تربیت خودشان تلاش کنند.

کمرئی با اظهار خرسندی از سفر به سیستان و بلوچستان بیان داشت: امیدواریم سیستان و بلوچستان به همت این دانش‌آموزان و معلمان فهیم شاهد رشد و توسعه باشد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در جغرافیایی کشور از حوزه های محروم به حساب می‌آید که تمرکز امکانات و توجه مسئولین به این استان ضرورتی انکارناپذیر است و مهمتر از همه این است که بچه های این استان به فکر آینده استان باشند و ازاین اتفاقات خوب بهره‌گیری کرده تا سرآمدان آینده ایران اسلامی باشند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تنبیه بدنی و رویکرد آموزش و پرورش برای پیشگیری از بروز آن اظهار داشت: به شدت در خصوص تنبیه و خشونت درفضای آموزش و پرورش واکنش نشان می‌دهیم و اعتقاد داریم در هر صورت و در هر شرایطی از نظر همگان تنبیه بدنی مردود و مطلوب و ناخوشایند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار