معاون فرماندار رودان:

ایام نوروز بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رودان است

رودان(پانا) - معاون فرماندار رودان گفت: ایام نوروز فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت های گردشگری رودان می باشد و با توجه به قرارگیری در ماه پایانی سال باید با هماهنگی بین‌دستگاهی، برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شویم.

کد مطلب: ۸۰۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایام نوروز بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رودان است

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه اظهار داشت: انجام دادن هر خدمتی به معلمین و فرهنگیان یک وظیفه است و مشارکت فرهنگیان در بحث مدرسه سازی امری قابل تقدیر و ستایش است.

وی خواستار مشارکت همه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرای شهرستان در این امر خداپسندانه شد و تصریح کرد: این کار خیر از سوی فرهنگیان شروع شده است و باید در بین همه کارکنان دولت گسترش یابد.

وی افزود: با راه اندازی یک تشکل غیره دولتی تمامی کارکنان ادارات ونهادها ماهیانه نقشی اساسی را در این راه ایفاء خواهند کرد و منشاء خیر و برکات در شهرستان می شوند.

کورش نیک طبع با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو خاطر نشان کرد: از تمام توان و امکانات برای تسهیل در ارائه خدمات به جامعه فرهنگی و آحاد مردم که در ایام نوروز مهیمان شهرمان خواهند بود استفاده شود.

وی ادامه داد: مکان های اسکان میمهانان نوروزی از لحاظ امکانات وخدماتی و رفاهی مورد بازدید قرار گرفته و تجهیز شوند.

نیک طبع ابراز داشت: ایام نوروز فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی به میهمانان نوروزی است و از این رو شهر رودان به نحو مطلوب با فضای سازی مناسب پذیرای هم میهنانمان باشد.

وی ابراز داشت: نوروز 97 فرصتی برای نشان دادن مهیمان نوازی و خونگرمی مردم جنوب است و این فرهنگ به تمام کشور با پذیرایی مناسب انتقال داده شود.

معاون فرماندار رودان بر لزوم معرفی ظرفیت های شهرستان در این فرصت مناسب تاکید کرد و گفت: رضایت مهیمانان نوروزی موجب حضور پر شور آنها و پویایی اقتصاد شهرستان خواهد شد.

نیک طبع در ادامه از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان برای استقبال از مهیمانان نوروزی خبر دادو افزود: به جزه بخش رودخانه در سایر نقاط شهرستان یازده آموزشگاه در قالب 55 کلاس درس آمادگی استقبال از میهمانان نوروزی را دارند.

وی در ادامه گفت: در نوروز 97، 6 آموزشگاه در مرکز شهر رودان، 4 آموزشگاه در روستای زیارت سید سلطان محمد و یک آموزشگاه نیز در روستای رهدار به صورت اردوگاه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

نیک طبع خاطر نشان کرد: 4 مرکز اسکان اضطراری نیز برای میهمانان نوروزی در سالن ورزشی دبیرستان عترت، سالن ورزشی دبیرستان جوادالاائمه ، هنرستان حکمت و دبیرستان جوادالاائمه تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار