بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان مهران برگزار شد

ایلام (پانا) - بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان مهران با حضور مسئولین شهرستان و رئیس شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان مهران برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان مهران با حضور مسئولین شهرستان و نماینده مجمع خیرین استان ایلام و اداره کل نوسازی در شهرستان مهران برگزار گردید.

در این مراسم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهران گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان پرتوان آموزش و پرورش هستند و اگر وجود این عزیزان نبود،دولت به تنهایی نمی توانست مشکلات آموزش و پرورش را در راستای بهسازی مدارس مرتفع نماید.وی افزود: از جمله اقدامات خیرین در شهرستان: تأمین اعتبار دو باب واحد آموزشی شش کلاسه روستای چالاب و چنگوله، تعمیر و تجهیز مدارس روستای گلان، اهداء بسته مختلف آموزشی و بهداشتی به مدارس روستایی سطح شهرستان می باشد.

در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه مهران نیز بیان داشتند: بالاترین خیرین ما شهداء هستند که خون پاک خویش را نثار میهن و ایران عزیز کردند.ایشان همچنین از کلیه خیرین شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

سپس علیلیان رئیس شورای بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیر اظهار داشتند: امر سازندگی در مدارس به دور از جناح های سیاسی و در راستای انجام وظیفه اصلی خود یعنی سازندگی مدارس به خدمات رسانی می پردازد.

در پایان مراسم از خیرین شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد و همچنین در این مراسم از زوج خیر مهرانی فرهنگی مهدی حیاتی و همسر ایشان خسروی بصورت ویژه تقدیر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار