همه چیز درباره اوضاع این روزهای العین امارات؛ کار سخت وینفرد شفر برای جبران کابوس شش‌تایی

تهران (پانا) – آمار عملکرد العین در فصل جدید نشان می دهد استقلالی ها امروز برای تقابل با این تیم در نیمه دوم کار سختی خواهند داشت.  

کد مطلب: ۸۰۴۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
همه چیز درباره اوضاع این روزهای العین امارات؛ کار سخت وینفرد شفر برای جبران کابوس شش‌تایی

استقلال که در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن قرار گرفته است در ناباوری با 4 امتیاز صدرنشین گروه چهارم شده و امشب باید در آخرین دیدار از دور رفت به مصاف العین امارات برود؛ تیمی که هواداران استقلال یکی از تلخ‌ترین خاطرات سالهای اخیر خود را سال گذشته مقابل آن با شکست عجیب 6 بر یک در امارات تجربه کردند.

صدرنشین فوتبال امارات در شرایطی میزبان استقلال خواهد بود که از 2 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان تنها 2 امتیاز بدست آورده و هیچ چیز جز پیروزی در ورزشگاه خانگی برای آنها مفید نخواهد بود و حتی ممکن است شرایطی رقم خورد که احتمال صعود این تیم به دور بعد به کمرنگ ترین حالت ممکن برسد.

هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل با اعلام محرومیت عمر عبدالرحمن ستاره خط میانی العین هواداران استقلال را شاد کرد اما نکته قابل توجه درباره العین این است که عمر عبدالرحمن در فصل اخیر از نظر تاثیرگذاری یکی از کم اثرترین بازیکنان العین بوده است. استقلالی ها که در چند وقت اخیر کابوس عمر عبدالرحمن را می دیدند بیش از او باید از ستاره سوئدی العین ترس داشته باشند و مدافعان این تیم بصورت ویژه از مهاجم شماره 9 العین مراقبت کنند.

مارکوس مهاجم 31 ساله و سوئدی العین در فصل اخیر لیگ امارات 14 گل به ثمر رسانده است و بهترین بازیکن این تیم است. در کنار این مهاجم سوئدی، باید نام حسین الشهات هافبک مصری العین را هم اضافه کرد. این بازیکن که با شماره 74 در ترکیب تیمش قرار می گیرد در 7 بازی که برای تیمش انجام داده 7 گل به ثمر رسانده تا رکوردی جالب را ثبت کند.

آمار و ارقام فصل جاری نشان می دهد که العین امارات تیمی است که تمرکز خاصی برای گلزنی در دیدار روی زمان خاصی ندارد و گستردگی گلزنی این تیم در زمان‌های مختلف بازی مشاهده می شود. اما بیشترین حجم حملات العین که در نیمه دوم بازی های رقم خورده بین دقایق 60 تا 75 بوده که آنها در این زمان ده بار گلزنی کرده اند. پس از آن دقایق 75 تا 90 با 9 گل زده؛ 15 تا 30 با 8 گل زده و 30 تا 45 با 8 گل زده در جایگاه‌های بعدی حملات العین قرار دارند. آمار نشان می دهد العین اوج حملات خود را در از دقیقه 15 به بعد دو نیمه ترتیب می دهد و در ابتدای نیمه ها بیشتر سعی در کنترل بازی دارد.

اما در گلهای خورده همان زمان‌هایی که العین برای حمله انتخاب کرده بیشترین ضربه را به این تیم وارد کرده است. این تیم اماراتی در لیگ کشورش 21 بار دروزاه اش باز شده که بیشترین حجم آن مربوط به دقایق 60 تا 75 بوده که 5 بار دروزاه اش باز شده است. پس از آن دقایق 30 تا 45 و 75 تا 90 با دریافت 4 گل خورده بیشترین حجم آسیب پذیری این تیم بوده است.

براساس آنچه از آمار عملکرد العین در فصل جدید لیگ امارات می تواند استخراج کرد باید این تیم را تیمی زهر دار در دقایق 15 تا 45 و 60 تا 90 دانست و البته در همان دقایق بیشترین آسیب به سراغ این تیم آمده و در نتیجه سرعت بازیکنان استقلال عاملی است که می تواند در زمان های جلو کشیدن بازیکنان العین به این تیم ضربه بزند.

سرمربی کروات العین تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا با ترکیب 1-4-2-3 به زمین می فرستد و با توجه به اینکه عمر عبدالرحمن را در اختیار ندارد پیش بینی می شود این تیم با ترکیب زیر وار زمین شود:

خلید عیسی (گلر)، مهند احمد (دفاع)، اسماعیل احمد (دفاع)، تسوکا شیوتانی (دفاع)، احمد برمان (هافبک دفاعی)، محمد عبدالرحمن (هافبک دفاعی)، حسین الشهات (هافبک راست)، کایو (هافبک چپ)، عبدالله الجبری (هافبک وسط)، عبدالله محسن (هافبک وسط)، مارکوس برگ (مهاجم)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار