در مصاحبه با پانا

معاون پرورشی آموزش و پرورش: یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش ارتقاء سطح مربیان پرورشی است

کاظمی: سازمان دانش آموزی یکی از بازوان توانمند معاونت پرورشی است

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش را نیازمند به مربیان توانمند و به روز دانست که یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش ارتقاء سطح کیفی و کمی مربیان پرورشی است.

کد مطلب: ۸۰۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش: یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش ارتقاء سطح مربیان پرورشی است

علیرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با تاکید بر اینکه مربیان پرورشی رکن اصلی در حوزه انسانی و پرورشی هستند، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش در حوزه انسانی و پرورشی، ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش و بینش مهارت های مربیان و معاونان پرورشی است .

معاون پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به کمبود مربی پرورشی در آموزش و پرورش، افزود: آموزش و پرورش به مربیان توانمند و به روز نیازمند است و وظیفه داریم با توجه به برنامه ریزی های جامعه، سطح آنان را ارتقاء داده تا به اهداف خود برسیم .

وی با تاکید بر اینکه سازمان دانش آموزی یکی از بازوان توانمند معاونت پرورشی است، خاطرنشان کرد:سازمان دانش آموزی دارای جایگاه ارزشمندی است؛ سازمان دانش آموزی باید مورد توجه قرار بگیرد و اعضا تشکیلات پیشتازان باید افزایش پیدا کند .

کاظمی افزود: باید در تشکیلات سازمان دانش آموزی، نقش پذیری بیشتری را اجرا کنیم و آموزش و پرورش امید فراوانی به تحرک و پویایی سازمان دانش آموزی دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش از عضویت یک میلیون دانش آموز در تشکیلات سازمان دانش آموزی در سراسر کشور خبر داد و گفت : اگر درصد این آمار را با توجه به سیزده میلیون دانش آموز مقایسه کنیم نشان می دهد هنوز ضریب نفوذ تشکیلات کمتر از ده درصد است؛ از طرفی برای تشکیلات پیشتازان باید محتوایی داشته باشیم تا بتوانیم برنامه ای با محتوا و جذابیت را برای توسعه و پیشرفت در این زمینه در مدارس اجرا کنیم تا بتواند جذابیت بیشتری برای عضو گیری ایجاد کنند.

/ حانیه عطائی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار