برگزیدگان استانی مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری تامین اجتماعی قم تجلیل شدند

قم (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و کارکنان دارای عملکرد برتر با حضور مدیرکل و روسای شعب تامین اجتماعی استان قم در تالار تامین این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان استانی مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری تامین اجتماعی قم تجلیل شدند

علی اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی قم عصر دوشنبه در این آیین گفت: امروز بیش از 95 نفر از برگزیدگان حائز رتبه اول تا سوم استانی مسابقات ورزشی، فرهنگی هنری و کارکنان دارای عملکرد برتر در سال 96 مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی بهبود اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و توانمندی ها، ارتقای مهارت های زندگی، خودباوری، کنترل هیجان ها و استرس ها، آموزش تفکر نقادانه، حل مساله، بهبود روابط اجتماعی و فردی را از جمله اهداف برگزاری این برنامه های فرهنگی ورزشی عنوان کرد.

برپایه این گزارش 62 ورزشکار همکار در 10 رشته ورزشی عناوین رتبه های اول تا سوم را در دو بخش تیمی و انفرادی به خود اختصاص دادند.
13 همکار اداره کل و شعب تامین اجتماعی قم هم به دلیل عملکرد برتر در حوزه کاری و خدمت رسانی به مردم تقدیر شدند.
از 9 بانوی همکار که در مسابقه کتابخوانی «برگ زندگی » امتیاز کامل گرفته بودند در این آیین با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل گردید.
برگزیدگان مسابقه عکس سلفی « من و راهپیمایی 22 بهمن » نیز که هفت تن بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این آیین 4 همکار « رابط روابط عمومی و بسیج » به دلیل فعالیت درخشان در شعب تابعه تجلیل شدند.

در این آیین که در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد به بانوان همکاری که نام آنها « فاطمه » و « زهرا » بود جوایزی اهدا گردید.
مولودی خوانی میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) با اجرای کربلایی عباس صفرزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر بخشهای این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار