رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین:

اصناف می‌توانند تهدیدات اقتصادی را به فرصت تبدیل کنند

ورامین (پانا) - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: به دلیل نقش بارز اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی و شرایط کنونی کشور، این قشر توانایی این را دارند که تهدیدات حوزه اقتصاد را به فرصت تبدیل کنند.

کد مطلب: ۸۰۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اصناف می‌توانند تهدیدات اقتصادی را به فرصت تبدیل کنند

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حسن میرزایی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین، به نحوه انتخابات اتحادیه‌ها اشاره کرده و گفت: از دو ماه پیش تاکنون شاهد برگزاری شش انتخابات در حوزه اتحادیه‌ها از سوی کمیسیون نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی بوده‌ایم .

وی با اشاره به این امر که: کلیه انتخابات برگزارشده در سال‌جاری بر اساس دستورالعمل هیأت عالی نظارت به‌صورت الکترونیکی صورت گرفت که در کیفیت برگزاری مؤثر بود، افزود: یک انتخابات دیگر تا پایان سال برگزار می‌شود و امید است افرادی که به‌عنوان منتخب برگزیده شده‌اند مشکلات حوزه اصناف را بررسی کرده و با تلاش و همت خود در جهت رفع آن‌ها بکوشند .

وی به نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره‌ای داشته و ادامه داد: خوشبختانه اصناف در طول دوران مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین قشر اقتصادی همیشه یاور دولت‌ها بوده‌اند .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با بیان این موضوع که نقش اصناف در پیش‌برد اهداف اقتصاد مقاومتی غیرقابل‌انکار بوده و این اصناف هستند که می‌توانند تهدیدات بر سر راه اقتصاد مقاومتی را به فرصت تبدیل کنند، اظهار داشت: جایگاه اصناف و بازاریان در چرخه اقتصادی کشور، موجب تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش توان اقتصادی کشور می‌شود .

وی ضمن اذعان به این امر که نقش اصناف را در دوران دفاع مقدس، سازندگی و دولت‌های پس‌ازآن مشاهده کردیم به همین دلیل کشور روی این حوزه به عنوان بازوی اقتصادی مؤثر حساب ویژه باز کرده است، با توجه به نزدیک‌بودن سال جدید، به اقدامات مقابله با قاچاق کالا در شهرستان اشاره کرد و افزود: ادارات مختلف شهرستان و در رأس آن فرمانداری با تشکیل جلسات کمیسیون قاچاق کالا در خصوص اقدامات مقابله‌ای برنامه‌ریزی لازم را دارند .

میرزایی در پایان با اشاره به این امر که اداره صنعت، معدن و تجارت نیز بر اساس وظایف محوله پیش خواهد رفت و تاکنون مشکلی دراین‌باره وجود نداشته است، افزود: با فرهنگ‌سازی صورت‌گرفته و حمایت‌ها و همکاری اصناف، موضوع مبارزه با قاچاق کالا به‌خوبی در شهرستان پیش رفته است .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار