مدیر جهاد کشاورزی قرچک:

300 تن میوه شب عید در قرچک توزیع می‌شود

قرچک (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی قرچک از توزیع 300 تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
300 تن میوه شب عید در قرچک توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، علی‌اشرف کریمیان، مدیر جهاد کشاورزی قرچک، در خصوص توزیع و مقدار میوه شب عید، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برای تنظیم بازار شب عید و نیاز مردم تمهیدات خاصی در خصوص میوه شب عید در نظر گرفته است .

وی با بیان اینکه میوه شب عید از طریق پنج ایستگاه در شهرستان قرچک توزیع می‌شود، افزود: توزیع این میزان میوه شامل 200 تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب باهدف تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید شهروندان است و در صورت استقبال شهروندان میوه شب عید نیز افزایش خواهد داشت .

مدیر جهاد کشاورزی قرچک ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه موردنیاز مردم در شهرستان قرچک با یک کار کارشناسی و بر اساس پراکندگی جمعیت انجام‌شده است .

کریمیان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته‌ شده انتظار می‌رود در روزهای پایانی سال و در زمان تعطیلات نوروزی هیچ‌گونه کمبودی در تأمین میوه نخواهیم داشت .

وی با اشاره به این که توزیع میوه شب عید شهرستان قرچک از ۲۰ اسفندماه در ایستگاه‌های اعلام‌شده آغاز می‌شود، تصریح شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تعزیرات حکومتی گزارش کنند .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار