تخفیف ۲۵ درصدی به بلیت های مدت‌دارمترو

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر پیشنهاد دادند که برای افرادی که از کارت‌ بلیت مدت‌دار مترو استفاده می‌کنند، تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شود.

کد مطلب: ۸۰۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف ۲۵ درصدی به بلیت های مدت‌دارمترو

در جریان پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران، ادامه بررسی در خصوص تعیین قیمت بلیت متروی تهران در سال ۹۷ در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: بلیت تک سفره داخل شهری ۱۰۰۰ تومان، تک سفره حومه تهران ۲۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی ۱۰ هزار تومان در سال ۹۷ درنظر گرفته شد.

وی افزود: در نظر داشته باشید متروی تهران ۶۰ میلیارد تومان زیان‌ده است و با اصلاح قیمت بلیت مترو، بخشی از این زیان‌ها جبران می‌شود و در واقع ۱۲ میلیارد از ۶۰ میلیارد تومان جبران می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای تهران ادامه داد: بهتر است خدمات مترو کاهش نیابد و خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه شود و از اعضای شورای شهر تهران درخواست می‌شود که به پیشنهاد کمیسیون عمران حمل و نقل رأی بدهند.

علیخانی بیان کرد: البته تخفیف‌هایی نیز برای کسانی که با کارت بلیت از مترو استفاده می کنند، پیش بینی شده است.

در ادامه اعضای شورای شهر پیشنهاد دادند که برای افرادی که از کارت‌ بلیت مدت‌دار مترو استفاده می‌کنند، تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار