اگر شهروند واقعی می‌خواهیم باید به شهدا مراجعه کنیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ما با الگوی پهلوانی، فتوت و اخوت برای شهید غازی روبه‌رو هستیم، اگر شهروند واقعی می‌خواهیم باید به شهدا مراجعه کنیم.

کد مطلب: ۸۰۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اگر شهروند واقعی می‌خواهیم باید به شهدا مراجعه کنیم

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در دیدار با خانواده شهید غازی با بیان اینکه زمانی که درباره شهید غازی سخن می‌گوئیم با الگوی پهلوانی، فتوت و اخوت رو‌به‌رو هستیم، گفت: صحبت درباره شهدا بسیار سخت است و ما با الگوی پهلوانی، فتوت و اخوت برای شهید غازی روبه‌رو هستیم، اگر شهروند واقعی می‌خواهیم باید به شهدا مراجعه کنیم به این دلیل که از سر مسئولیت پذیری جان خود را در راه خداوند تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: اگر خصایل نیکو نبود هیچ‌گاه شهدا به درجه شهادت نائل نمی‌شدند، این برکات و فضایل اخلاقی است که انسان نحوه مرگ خود را انتخاب می‌کند، از خداوند می‌خواهم که ما را نیز مشمول رحمت آن بزرگواران قرار بدهد.

وی با بیان اینکه ما باید خانواده شهید غازی را الگوی خود قرار دهیم، افزود: خانواده شهید غازی باید اهل فتوت، مروت و مردانگی بوده باشند که چنین فرزندی را تربیت کرده و تحویل جامعه دادند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بزرگواران حجت انسانی و انقلابی بودن ما در زمان حاضر هستند و با ایمانی که داشتند عزیزترین گل وجودشان را برای وطن دادند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در دیدار با خانواده شهید غازی با بیان اینکه سخت است که بتوانیم پدر و مادر و خانواده این شهید بزرگوار را درک کنیم، گفت: تقدیر بر این بوده که شهدا زندگی و مسیر خود را انتخاب کنند و ما هم همان راه را می‌رویم.

حبیب‌اله ناظریان افزود: مرحوم شریعتی می‌گوید: "همه آدم‌ها قیمتی دارند؛ شهادت خریدارش خداست و عزیزترین چیز یک انسان جان فرد است و خریدار جان شهدا خداوند است"، همه شهدا شاخصه‌هایی داشتند که ما بتوانیم آن‌ها را سرلوحه زندگی قراردهیم تا وضعیتمان بهتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار