معاون استاندار: سند راهبردی اقامه نماز در لرستان تهیه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: سند راهبردی اقامه نماز در جهت فرهنگ سازی و توسعه اقامه آن در استان تهیه شود.

کد مطلب: ۸۰۳۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار: سند راهبردی اقامه نماز در لرستان تهیه شود

به گزارش پانا از لرستان،گودرز امیری در نشست ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه رقابت در انجام امور خیر و واجب کار پسندیده ای است، اظهار داشت: نامه ای با دستور استاندار مبنی بر رسیدگی به نمازخانه های ادارات ابلاغ و از دستگاه های برتر در این زمینه تقدیر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان خواستار معرفی رابطین اقامه نماز دستگاه ها به دبیرخانه و برگزاری کارگاه های آموزشی در صورت نیاز شد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت شهرداری ها بر سرویس های بهداشتی و وضوخانه های لرستان بیان داشت: شهرداری نسبت به احداث نمازخانه در پارک ها و ورودی شهرها اقدام کند.

امیری در ادامه افزود: ائمه جمعه ادارات توسط سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب و معرفی شوند و حق القدم علما برای اقامه نماز در تمام ادارات یکسان و با رعایت اعتدال قابل پرداخت باشد.

وی به برگزاری جلسات اقامه نماز با حضور رابطین هرماه و با حضور مدیران کل و استاندار در هرفصل تاکید کرد و گفت: تعطیلی اصناف در موقع اقامه نماز باید از طریق دستگاه ها بررسی شود که این موضوع نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با تاکید بر لزوم ارزیابی وضعیت فضاهای اقامه نماز افزود: در مدارس ایجاد نمازخانه واجب است و در صورت تغییر کاربری آن مکان را برای اقامه نماز مناسب سازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار