نمایشگاه شهرستانی هشتمین جشنواره جابر بن حیان افتتاح شد

دشتی ( پانا ) نمایشگاه شهرستانی هشتمین جشنواره جابر بن حیان با حضور مسئولان شهرستان دشتی در مدرسه سروری خورموج افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۰۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه شهرستانی هشتمین جشنواره جابر بن حیان افتتاح شد

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شهرستانی جشنواره جابربن حیان، این رویداد علمی را فرصتی برای تمرین کار گروهی و شکوفایی استعدادهای علمی دانش‌آموزان دانست.

احمد طیبیان مجرد با تأکید به اینکه جشنواره جابربن حیان توانسته در ایجاد رقابت سالم و دوستانه علمی در بین دانش‌آموزان موفق عمل کند، اضافه کرد: آموزش‌وپرورش بر اساس رسالتی که تعریف کرده رشد مهارت‌های مختلف برای ورود به عرصه‌های متعدد زندگی را در این جشنواره دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: 106 اثر توسط مدارس به جشنواره ارسال شده است ، و طبق سهمیه تعدادی از این آثار به مرحله استانی معرفی خواهند شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: تمامی آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه شهرستان توسط داوران متشکل از داوران معرفی شده از سوی اداره کل متبوع مورد ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان این مرحله به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی یادآوری کرد: جشنواره جابر بن حیان قصد دارد پژوهش و مشارکت در کارگروهی را در دانش‌آموزان نهادینه کرده و طرح هایی که به نمایش گذاشته شده در سطح شهر مورد استقبال و اجرا قرار گیرد.

دشتی دارای 59مدرسه ابتدایی با حدود 6هزار و 200 دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار