امام جمعه شیروان :

یکی از طرق حفظ و نگهداری قرآن روی آوردن به حفظ و عمل به قرآن است

بجنورد (پانا)-حجت الاسلام حسین کوثری در محل برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در دبیرستان شهیدباغبان شهرستان شیروان برگزار گردید گفت: خدا را شاکر هستیم همان گونه که خواهران و مادران اساس زندگی و سعادت و پیشرفت ما هستند الحمدلله در مراسم های قرآنی نیز بیشتر حضور دارند.

کد مطلب: ۸۰۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از طرق حفظ و نگهداری قرآن روی آوردن به حفظ و عمل به قرآن است

به گزارش خبرگزاری پاناخراسان شمالی ، کوثری امام جمعه شهرستان شیروان اظهار داشت: قرآن سراسر نور است و ما را یاری خواهد کرد و از خداوند متعال خواستاریم که نورانیت قرآن و فضاهای معنوی را روزی همه ما بفرماید و اسباب خشنودی امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را که توجه زیادی به گسترش فرهنگ قرآنی دارند تا جامعه ما قرآنی شود را فراهم سازد.
در ادامه علی پرهیزکار رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گفت : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور در شهرستان شیروان برگزار گردید.
احمدزیبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شیروان نیز آمار ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را333نفر اعلام نموده و اظهارداشت: آمار ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون امسال نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

حسینعلی ظفری خبرنگار خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار