در گفت و گو با پانا

بهروز غریب پور: خانواده ها مخاطب اصلی فیلم «اردک لی» هستند

«اردک لی» خواستار دریافت پروانه نمایش شد

تهران (پانا) – بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر از تقاضای پروانه نمایش این فیلم خبر داد و ابراز امیدواری کرد زمان اکران مناسبی به آن اختصاص داده شود. چراکه خانواده ها مخاطبان اصلی آن هستند.

کد مطلب: ۸۰۳۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهروز غریب پور: خانواده ها  مخاطب اصلی فیلم «اردک لی» هستند

بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «اردک لی» از تقاضای پروانه نمایش این اثر به پانا خبر داد و گفت: تقاضای پروانه نمایش فیلم «اردک لی» را ارائه کرده ایم و منتظر تصمیم مدیران هستیم. با توجه به این که این فیلم رویکردی خانواده محور دارد، امیدوارم زمان مناسبی برای نمایش فیلم در نظر گرفته شود.
وی درباره تعدد فیلم های در حال اکران کنونی و واکنش های انتقادی به شورای صنفی نمایش افزود: امیدوارم این شرایط اکران درباره «اردک لی» تکرار نشود. با این وجود تجربه به من ثابت کرده است لزوما اکران خوب و گسترده در فروش یک فیلم تاثیر ندارد. به نظرم اگر مردم با فیلم رابطه برقرار کنند، آن فیلم راه خودش را در اکران عمومی پیدا خواهد کرد. زیرا بسیاری از فیلم ها در هنر و تجربه با سانس های محدود بسیار خوب فروخته و موفق بوده اند. همانطور که فیلم «ماهی و گربه» شهرام مکری موفق بود.
غریب پور با بیان این که سینماداران تمایل دارند فیلم های روی پرده با اقبال مردم رو به رو شوند، ادامه داد: من سال ها از سینما دور بودم و همواره تجربه اکران فیلم، برایم معماگونه بوده است. زیرا گاهی اتفاقات قهری یک فیلم را نابود می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اکران فیلم «تنبل قهرمان» من با سیل تهران که کسی جرائت نمی کرد آن زمان از خانه بیرون برود، همراه شد و فروش حداقلی داشت. امیدوارم اردک لی در شرایط مناسبی اکران شود و دست کم شرایط قهری مانع از موفقیت آن نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار