مدیر آموزش و پرورش بانه:

165کلاس درس در بانه پذیرای میهمانان فرهنگی در ایام نوروز97 است

بانه(پانا) - مدیر آموزش و پرورش بانه از آمادگی 165 کلاس درس در این شهرستان برای اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
165کلاس درس در بانه پذیرای میهمانان فرهنگی در ایام نوروز97  است

رضا خضری مدیرآموزش و پرورش شهرستان بانه در نشست ستاد اسکان نوروز 97، با اعلام این خبر گفت: 22 مدرسه در شهرستان بانه به منظور اسکان میهمانان فرهنگی در ایام نوروز97 پیش بینی شده است که آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی از 26 اسفند 96 تا روز 12 فروردین ماه97 خواهند بود .

مدیرآموزش و پرورش بانه تأکید کرد که اسکان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش، مختص میهمانان فرهنگی می باشد و میهمانان غیر فرهنگی در این مراکز پذیرش نخواهند شد.

وی افزود: این مدارس جمعا در قالب 165 کلاس درس است که 77 کلاس آن با درجه " الف" و 88 کلاس هم با درجه "ب" برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است .

خضری اظهار داشت : تجهیزات کلاس های درس گروه الف شامل، فرش، پتو، یک دستگاه یخچال و تلویزیون و تجهیزات کلاس های گروه "ب" را فقط شامل فرش و پتو می باشد .

وی ستاد اسکان مرکزی میهمانان نوروزی در بانه را دبستان پسرانه یادگار امام در محله شهرک توحید عنوان کرد و گفت: این مدرسه کار های مربوط به اسکان و پذیرش مسافران را در طول تعطیلات نوروز بر عهده دارد .

خضری در پایان افزود : علاوه بر کلاس های درس، مرکز رفاهی - آموزشی ( خانه معلم ) شهرستان نیز با ظرفیت 28 اتاق و تعداد 103 تخت، پذیرای میهمانان نوروزی شهرستان بانه خواهد بود.

شایان ذکر است که شهرستان بانه ، شهری کوهستانی با متوسط بارندگی 750 میلی€Œمتر در سال، با جنگل های زیبا و کوه نمادین آربابا از مهم€Œترین مناطق گردشگری استان کردستان است، این شهرستان در شمال€Œغربی استان کردستان در فاصله 262 کیلومتری سنندج در مجاورت مرز عراق قرار گرفته و جنگل€Œهای اطراف آن زیبایی خاصی به این شهر داده است .
همچنین وجود پاساژها و مراکز خرید در سایه امنیت حاکم بر منطقه و طبیعت کوهستانی و جنگلی، قیمت بسیار ارزان کالا و خدمات به علاوه نرخ مناسب تسهیلات و امکانات ویژه مسافر موجب جذب بیشتر گردشگران از اقصی نقاط کشور به این شهر زیبا شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار