معلمان سفیران خوبی برای پیام رسانی نهضت شهدا هستند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن اشاره به ارزش والای شغل معلمی گفت: معلمان سفیران خوبی برای پیام‌رسانی نهضت شهدا هستند.

کد مطلب: ۸۰۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان سفیران خوبی برای پیام رسانی نهضت شهدا هستند

مصطفی خزاعی در همایش بزرگ کتاب خوانی دفاع مقدس "یادبود شهید سعید سیاح طاهری" این‌گونه برنامه ها و آیین ها را فرصتی برای یادآوری و بازخوانی ایثار و فداکاری های شهدای گرانقدر و ایثارگران دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

خزاعی با اشاره به اندیشه های بلند شهید مطهری در خصوص شهید و شهادت گفت: شهادت تزریق خون در پیکر و رگ های جامعه است و حیات و پویایی جامعه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهدا، تصریح کرد: چنین حرکت هایی شرافت و کرامت انسانی به همراه دارد و شوق معنویت را در جامعه زنده می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که جامعه همیشه نیازمند به فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: شهدا چراغ هدایت هستند و ما را در مسیر نور و کمال هدایت می کنند.

خزاعی تأکید کرد: روح پاک و اندیشه بلند و مقدس شهید باعث می شود تا خون پاک او تمام وجودش را طاهر کند.

وی افزود: این راه و رسم شهید در زندگی است که باعث جاودانگی او می شود.

خزاعی با بیان این که شهدا پیام های زیادی برای جامعه دارند، تصریح کرد: رساندن این پیام ها و حماسه های ایثارگران و شهدا به جامعه رسالتی مهم است.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در این زمینه، گفت: معلمان سفیران خوبی برای پیام رسانی نهضت شهدا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار