برگزاری آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در نیشابور

نیشابور (پانا ): شهرستان ولایت مدار وقرآن محور نیشابور همزمان با سراسر کشور آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را در تکیه ابوالفضلی برگزارکرد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در نیشابور

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با بیان این خبر اظهار کرد: آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در راستای توسعه و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی و نیز ارزیابی سطح علمی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان نیشابور10 اسفند 96همزمان با سراسر کشور درحوزه های امتحانی تکیه ابوالفضلی نیشابور به اهتمام موسسه قرآن وعترت موسسه قمربنی هاشم (ع) راس ساعت 8 صبح برگزار گردید.

رمضانعلی بیات افزود: در این مرحله از آزمون بیش از 787 نفردرموسسات ثبت نام نمودند که این قرآن آموزان و علاقمندان به علوم قرآنی در طی سال گذشته دوره های آموزشی را در کلاسهای موسسات قرآن وعترت نیشابور طی کرده اند شرکت نمودند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در سه رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، صرف و نحو مقدماتی و در 10 سطح مقدماتی، تکمیلی، نوجوانان،حفظ 3جزء، حفظ 5 جزء، حفظ ده جزء، حفظ 20 جزء و حفظ 30 جزء قرآن کریم و جزء30 ، صرف مقدماتی و نحو مقدماتی تدبر در قرآن وترجمه مفاهیم نهج البلاغه برگزار گردید

بیات یاد آورشد: این دوره از آزمون قرآن کریم با اهتمام اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،اداره اوقاف وامورخیریه و موسسه قرآن وعترت موسسه قمربنی هاشم (ع) تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزارشد.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: پس از ارسال پاسخنامه ها به تهران و ارزیابی شرکت کنندگان گواهینامه قبولی دوره از سوی معاونت قرآنی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی کشور صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار