در گفت‌وگو با پانا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد: حضور ۵۰ آتش‌نشان در داربی ۸۶

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات این سازمان برای داربی ۸۶ را تشریح کرد و از حضور ۵۰ آتش‌نشان برای تامین امنیت ایمنی ورزشگاه آزادی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد: حضور ۵۰ آتش‌نشان در داربی ۸۶

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با پانا در توضیح این خبر گفت: مانند دیدارهای گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام توان خود را برای تامین ایمنی تماشاگران و مسابقه به کار می‌بندند و علاوه بر ۳۰ ایستگاه فعال آتش‌نشانی در سطح شهر که در آماده‌باش کامل هستند آتش‌نشانان در ۱۶ نقطه در داخل و خارج ورزشگاه و در پارکینگ‌ها مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: ۱۲ دستگاه خودرو سنگین، دو دستگاه خودرو پیکاب، چهار موتورسیکلت و ۵۰ آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز بازی در این نقاط مستقر می‌شوند و تا پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه از حضور تماشاگران و عادی شدن تردد در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی همچنین گفت: تعدادی از روسای ایستگاه‌ها و مدیران ارشد عملیات نیز مشغول گشت‌زنی خواهند بود تا ضمن سرکشی به آتش‌نشانان وضعیت ایمنی را تحت کنترل داشته باشند.

ملکی همچنین توصیه کرد: افرادی که برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند با آتش‌نشانان و سایر نیروهای امدادی همکاری داشته باشند و هنگام ورود و خروج عجله نکنند. اگر هم اتفاقی افتاد ضمن حفظ خونسردی از محل فاصله بگیرند و مورد را به سامانه ۱۲۵ یا آتش‌نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.

وی همچنین اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد اگر نیاز به نیروی کمکی بود از ایستگاه‌های اطراف که در زمان برگزاری بازی در آماده‌باش ویژه هستند، استفاده شود.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار