مدیر آموزش و پرورش مراغه:برنامه های تربیتی زمینه ساز رشد و تعالی دانش آموزان است

مراغه (پانا)- معاون‌مدیر کل ومدیر آموزش و پرورش مراغه با تاکید بر لزوم توجه به امور تربیتی دانش آموزان گفت: اجرای برنامه های اثربخش در تربیت اجتماعی دانش آموزان، زمینه ساز رشد علمی و فرهنگی آنان می شود.

کد مطلب: ۸۰۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش مراغه:برنامه های تربیتی زمینه ساز رشد و تعالی دانش آموزان است

جلیل اسلامی در همایش گرامیداشت روز امور تربیتی در تالار شهید بهشتی مراغه افزود: بازنگری در اندیشه های تربیتی و فرهنگی و تبدیل آن به برنامه های جامع و عملی در سطح جامعه، مصداقی کاربردی برای پرورش نسل آینده ساز این کشور است.
وی ادامه داد: توجه به مسائل تربیتی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس نیازمند احساس مسئولیت همه مدیران، معلمان و مربیان بوده و تحقق این امر زمینه ساز رشد فرهنگی و حتی علمی نسل نوجوان و جوان جامعه را فراهم خواهد آورد.
وی اضافه کرد: اگر چنین حساسیت و احساس مسئولیتی در تربیت اسلامی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان نباشد، اهداف بزرگ امور تربیتی در جامعه و مدارس محقق نخواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش پرورشی و تربیتی دانش آموزان مدارس این شهرستان گفت: در سایه همکاری و همراهی دستگاه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، گام های موثری در زمینه آسیب زدایی از محیط مدارس و خانواده ها برداشته شده است.
وی افزود: در سال جاری نیز در راستای توجه به برنامه های نشاط آفرین برای دانش آموزان و فرهنگیان، آموزش و پرورش این شهرستان در فعالیت های تابستانی رتبه دوم استانی و در زمینه رفاه فرهنگیان و معلمان رتبه سوم استانی را در سال جاری کسب کرده است.
رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه نیز در این همایش با اشاره به نقش مسئولیت پذیری در جامعه گفت: این امر باید در بین دانش آموزان نیز به عنوان نسل آینده ساز جامعه تبیین و ترویج شود.
حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: اگر دست اندرکاران امور تربیتی در تحقق اهداف خود موفق باشند، قفل های موجود فرهنگی و اجتماعی در جامعه به سهولت گشوده خواهد شد.
در این همایش، نمایشگاه آثار منتخب هنری و تجسمی دانش آموزان مدارس در کانون‌شهید متذکر این شهرستان گشایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار