تلاش برای تعمیق فرهنگ و هویت انقلابی-اسلامی - ملی

مشهد (پانا): نشست هم اندیشی حوزه معاونت پرورشی اداره کل با مدیر کل آموزش و پرورش استان همزمان با سالروز گرامیداشت امور تربیتی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای تعمیق فرهنگ و هویت انقلابی-اسلامی - ملی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار اعضای حوزه معاونت پرورشی اداره کل که همزمان با سالروز گرامیداشت روز امور تربیتی برگزار شد عنوان کرد:توجه سند تحول بنیادین بیش از همه حوزه ها به حوزه پرورشی معطوف است و با وقت کم و اعتبارات قلیلی که در اختیار این حوزه است انتظارات ما نسبت به آن بسیار بالاست ،لذا باید تلاش کنیم تا بین اعتبارات ،وقت و امکانات موجود و انتظارات جامعه تناسبی ایجاد کنیم.

خدابنده احیای شعائر اسلامی، ایجاد روحیه انقلابی گری، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به سیره رضوی را از اولویت های مهم حوزه پرورشی خواند و افزود: تعمیق فرهنگ و هویت انقلابی ، ملی و اسلامی دانش آموزان و تلاش در جهت توسعه همه جانبه آن بسیار قابل اهمیت و مستلزم تلاشی مضاعف است.

وی تغییرات در حوزه پرورشی را تدریجی و نیازمند گذشت زمان دانست و خاطر نشان کرد:دانش آموز ما ممکن است به دانشگاه وارد نشود اما به عنوان پدر ،مادر و شهروند باید بتواند نقش اجتماعی خود را ایفا کند و ایجاد این ابعاد تربیتی در دانش آموز بر عهده آموزش و پرورش است.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه براتعلی منصوریان معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های این حوزه به تبیین برنامه های هفته تربیت اسلامی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار