گزارش دوره آموزشی الکترونیکی فرآیند محور تفکر و سبک زندگی پایه هفتم ارائه شد

تهران (پانا) - مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گزارشی از نحوه برگزاری دوره آموزشی فرآیند محور تفکر و سبک زندگی پایه هفتم ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
گزارش  دوره آموزشی الکترونیکی فرآیند محور تفکر و سبک زندگی پایه هفتم ارائه شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی اظهار کرد: دوره تفکر و سبک زندگی پایه هفتم زیر نظر مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یکی از دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان بود که به صورت الکترونیکی در سال 96 توسط موسسه رایادرس برگزار شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های تولید محتوای الکترونیکی این دوره در شهریور ماه سال 96 شروع شده است تصریح کرد: این دوره مراحل آموزشی آن برای فراگیران در دی ماه سال جاری و به صورت فرآیندی خاتمه یافت.

شکوهی افزود: تعداد افراد شرکت کننده در این دوره حدودا ۵۰ هزار نفر بودند که اکثرا موفق به طی این دوره آموزشی شدند.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: جهت تولید محتوای الکترونیکی این دوره 8 نفر به عنوان مدرس و حدودا۴۵۰ ساعت کاری و ۱۸ ساعت ۳۹ دقیقه خروجی رخ داده و همچنین یک نفر به عنوان ناظر از طرف معاونت پرورشی و فرهنگی به موسسه رایادرس معرفی شده بودند.

وی افزود: آموزش‌های الکترونیکی یکی از ابزارهای مفید و به صرفه برای سازمان‌هایی است که با قشر وسیعی از فراگیران ارتباط دارند.

وی همچنین تأکید کرد: این شیوه آموزشی فرآیند محور به دلیل پایین بودن هزینه‌های برگزاری دوره های علمی و آموزشی از یک سو و توسعه عدالت آموزشی از سوی دیگر در وزارت آموزش و پرورش مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: با این شیوه نوین آموزش سازمان ها توانسته‌اند مفهوم زمان و مکان را بسیار کم رنگ کرده و امکان دسترسی فراگیران در دورترین نقاط کشور را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار