دیدار کارکنان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با امام جمعه شهر ری

شهر ری (پانا) - جمعی از کارکنان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، عصر دیروز، با حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهر ری، دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۸۰۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار کارکنان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با امام جمعه شهر ری

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی، در این دیدار، با تقدیر از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به خاطر چاپ و نشر دو کتاب اخیر در زمینه معرفی شهدای دانش آموز، گفت: متأسفانه به رغم گذشت حدود 28 سال از جنگ تحمیلی، در زمینه تبیین و تشریح آرمانها، اهداف و سیره زندگی شهدای دانش آموز، آنطور که باید و شاید، کاری صورت نگرفته است.

مسعود شاکر سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، در ابتدای این دیدار، با ارائه گزارشی از فعالیت های این تشکل دانش آموزی، اظهار داشت: چاپ و انتشار کتابهای جدید از زندگی نامه شهدای دانش آموز، نتیجه سرگذشت پژوهی شهدا توسط اعضای انجمن های اسلامی مدارس و دیدارشان با خانواده ها و همرزمان آن عزیزان، در قالب اجرای طرح های "همکلاسی آسمانی" و " مادران آسمانی" است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از چاپ و انتشار جلد دوم کتاب " قبله از این طرف است" در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مسابقات کتابخوانی با محوریت کُتب تازه منتشر شده توسط این تشکل دانش آموزی، در سطح دبیرستانهای استان تهران در حال برگذاری است.

شایان ذکر است، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، در آستانه جشن های سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی، جلد اول از کتاب قبله از این طرف است و کتاب تک جلدی "حمیدرضا، عاشقانه های خواهر شهید زمان زاده" را چاپ و منتشر کرده بود.

در دیدار کارکنان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با امام جمعه شهر ری که به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد، معاون واحد برادران و مسئول روابط عمومی دفتر استان تهران این تشکل دانش آموزی هم حضور داشتند.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار