مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با پانا خبر داد

امروز، پایان مهلت شرکت در کارشناسی علمی کاربردی

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش گفت فرصت ثبت نام در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی ساعت 24 امروز چهارشنبه 9 اسفندماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۰۲۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز، پایان مهلت شرکت در کارشناسی علمی کاربردی

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) را دریافت کنند.

وی افزود: متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های فوق اقدام نکرده‌اند و یا قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اصلاحیه، در صورت تمایل می‌توانند در مهلت تعیین شده (حداکثر تا روز چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶) نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار