معاون پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش: تربیت سرمایه گذاری برای آینده است

تبریز (پانا) -  معاون پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش امر تربیت را سرمایه گذاری برای آینده دانست که این امر هزینه ِصرف نیست.

کد مطلب: ۸۰۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش: تربیت سرمایه گذاری برای آینده است

یوسف نجفی در همایش تبیین جایگاه معلم در توسعه متوازن در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان تبریز، توسعه را فرآیند بهبود کیفیت عنوان کرد و افزود: انسان توسعه یافته در جامعه"مسئولانه، متعهدانه و وفادارانه"عمل می کند.

معاون پارلمانی وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: معلمان بعنوان نیروی انسانی سرمایه کشور محسوب شده و محور توسعه پایدار در جامعه هستند‌.

نجفی یاد آور شد: تعلیم قوام دهنده تربیت بوده و توسعه کمی وکیفی آموزش وپرورش در آینده در گرو توجه به دانشگاه فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول بنیادین باید انسانی در تراز جمهوری اسلامی ایران می باید تربیت شود گفت: نقش معلمان در این مهم اساسی و تعیین کننده است.

این مقام مسئول توسعه کمی و کیفی مجموعه را در توجه با دانشگاه فرهنگیان دانست و افزود: دانشگاه فرهنگیان دوره سازندگی و تربیت معلمانیست که آینده کشور در گرو تلاشهای ایشان است.

وی با اشاره به افزایش 9 هزار میلیاردی بودجه آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امر تربیت سرمایه گذاری برای آینده است و این هزینه صرف نیست.

وی در پایان گفت: با توجه به گستردگی شایان توجه مجموعه آموزش و پرورش نقش مشارکتهای مردمی در اداره کرد این حوزه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار