انجمن اولیا و مربیان حلقه اتصال مدرسه و خانه است

نطنز(پانا)_ اولین جلسه روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان نطنز با حضور چاوش پور مدیر آموزش و پرورش در سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان حلقه اتصال مدرسه و خانه است

اولین جلسه روسای انجمن اولیا و مربیان با حضور چاوش پور مدیر آموزش و پرورش در سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید.
در ابتدای جلسه چاوش پور ضمن تقدیر از حضور روسای انجمن اولیا و مربیان که نشان از دغدغه آنها به آموزش و پرورش است
گفت : با توجه به عدم پرداخت سرانه آموزشی به مدارس اعضای انجمن اولیا و مربیان را بازوان قوی برای مدیران هستند.
وی در ادامه هدف انجمن اولیا و مربیان را پیوند بین والدین و مدرسه و ارائه راهکارهای اساسی برای ارتقای علمی دانش آموزان دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران محصول همدلی یک ملت و خرد جمعی بود که در مقابل قدرت های بزرگ دنیا ایستاد.
در ادامه صفاری کارشناس انجمن اولیا و مربیان هدف از برگزاری این جلسه را تعامل و همکاری بیشتر با اعضای انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش بیان نمود و افزود: اگر انجمن اولیای قوی در مدرسه داشته باشیم مدرسه از نظر آموزشی و پرورشی رشد قابل توجهی خواهد داشت و مدیران مدارس هم با تکیه بر اعضای انجمن اولیا و مربیان بیشتر بر جنبه های مختلف و برگزاری آموزش خانواده وقت دارند.
کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نطنز با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان تجلی پیوند والدین و مدرسه است، ادامه داد: فرزندان رفتارهای اجتماعی را از طریق گفتار و رفتار والدین و معلمان می آموزند بنابر این باید ابتدا در تربیت خود بکوشیم تا الگوی خوبی برای فرزندان خود باشیم.
در ادامه روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و بحث و تبادل نظر گردید.
در پایان انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش برگزار گردید که آقایان علیرضا چاوش زاده ، رضا اسفیدانی، عبدالکریمی ،رحمت الله مرادی و سرکار خانم اسلامی و اسکندری با کسب بالاترین آرا بعنوان اعضای اصلی شورای انجمن آموزش و پرورش انتخاب گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار