مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

فرایند انتخاب و انتصاب مدیران برای سال تحصیلی آتی به صورت الکترونیکی است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به الکترونیکی شدن فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ، گفت : به منظور استقرار نظام شایسته سالاری و تضمین کیفیت اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش ضرورت دارد که مدیران از کارآمدی و باور به اهداف نظام تعلیم و تربیت برخوردار باشند.

کد مطلب: ۸۰۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرایند انتخاب و انتصاب مدیران برای سال تحصیلی آتی به صورت الکترونیکی  است

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : زمینه سازی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف، شناسایی ظرفیت بالقوه، با انگیزه، خلاق و موثر در بدنه آموزش و پرورش از ویژگی های بارز این فرایند انتخاب می باشد.

وی افزود : باتوجه به اینکه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس درتمامی مناطق و نواحی استان بر اساس این فرایند صورت می پذیرد لازم می دانم روسای محترم مناطق و نواحی 14 گانه استان با حساسیت ویژه کار را دنبال نمایند.

قاسمی اظهارنمود : از مهمترین گام های اجرایی در شروع فرایند اطلاع رسانی به موقع به همه همکاران عزیز و داوطلب مدیریت مدارس در استان جهت ورود به سامانه باآدرس: entekhab.medu.ir و اعلام داوطلبی می باشد که از تاریخ 96/12/12 الی 96/12/21 این امر میسر می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت : بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی داوطلبین توسط کمیته انتصابات مناطق و نواحی، دریافت استعلام حراست، شرکت در آزمون حضوری الکترونیکی و مصاحبه از گام های بعدی این فرایند می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار