روند رو به رشد دانشکده علوم پزشکی نیشابور نتیجه همدلی و همفکری بین مسئولین است

نیشابور (پانا ): نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: روند رو به رشد دانشکده نتیجه همدلی وهم فکری بین مسئولین است.

کد مطلب: ۸۰۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
روند رو به رشد دانشکده  علوم پزشکی نیشابور نتیجه همدلی و همفکری  بین مسئولین است

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حمید گرمابی در جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اظهار خرسندی از فرصت ایجاد شده و تبریک به عظیمی نژاد بمناسبت آغاز پنجمین سال شروع خدمت در سمت مدیر دانشکده بیان نمود: اقدامات و خدمات صورت گرفته نمایان گر یک تیم با علاقه و جدی است که علیرغم تمامی مشکلات و کمبودها، در این بازه زمانی اندک در مسیر جبران فرصت های از دست رفته گام های موثری برداشته اند.

وی ادامه داد: این اقدامات بیانگر کاری جمعی و تیمی است و تنها در صورت همدلی و همفکری بین اعضاء یک سیستم امکان پذیر است که این موضوع مهم، امروز در دانشکده علوم پزشکی نیشابور به وضوح دیده می شود و با ادامه این مسیر ارزنده بدون شک شاهد پیشرفت چشمگیری در آینده نزدیک در دانشکده علوم پزشکی نیشابور خواهیم بود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین خواسته برای دانشکده علوم پزشکی نیشابور، پیگیری تخصیص رشته های پزشکی، دارو سازی و دندان پزشکی و در نتیجه ارتقاء به دانشگاه است لذا در راستای این فرصت و هدف مهم، کوشش های زیادی انجام شده است و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی دانشکده های پزشکی، دارو سازی و دندان پزشکی در این دانشکده باشیم.

حمید گرمابی خاطر نشان کرد: امروز ما نمایندگان مردم شهرستانهای نیشابور و فیروزه همراه و همسو با دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مسیر اهداف متعالی حرکت خواهیم کرد تا با تشریک مساعی بتوانیم در راستای بالفعل کردن اهداف حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار