استاندار قم عنوان کرد:

قم بعنوان پایلوت جهت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور انتخاب شد

قم (پانا)- استاندار قم در نشست صمیمی با اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از انتخاب استان قم بعنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قم بعنوان پایلوت جهت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور  انتخاب شد

به گزارش پانا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست صمیمی با اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم که بعدازظهر امروز در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد ساختار نظام مند دد بخش های مختلف برای توسعه استان اظهار کرد: در حوزه کشاورزی شاهد تعامل سازنده ی نظام مهندسی کشاورزی و جهاد کشاورزی استان هستیم که منجر به ثمرات خوبی در کشاورزی قم شده است.

صادقی آموزش را لازمۀ ارتقاء سطح تخصص در رشته های مختلف عنوان کرد و افزود: نظام مهندسی کشاورزی تمهیدات لازم برای آموزش اعضاء و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی را فراهم نماید.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اجرای طرح الگوی کشت در قم بعنوان استان پایلوت کشور، ادامه داد: با توجه به کسب موفقیت های قم در زمینه اصلاح روش های آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب امیدواریم در حوزه اصلاح الگوی کشت نیز شاهد کسب نتایج مثمر ثمری برای توسعه کشور در بخش کشاورزی باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر سیاست دولتمردان برای خصوصی سازی در همه حوزه ها، خاطر نشان کرد: واگذاری تصدی گری بخش های مختلف از جمله کشاورزی به بخش خصوصی می تواند با تزریق انگیزه نیروهای متخصص و کارآفرین، چرخ های توسعه کشور را بیش از پیش به حرکت درآورد.

صادقی در پایان بزرگداشت روز مهندس را فرصتی برای تعامل بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی عنوان کرد و ثمره آن را شناسایی ظرفیت های بخش خصوصی و ایجاد زمینه رشد استان دانست.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه خرمی رییس سازمان مهندسی کشاورزی استان با بیان گزارشی از فعالیت های این سازمان، توسعه اشتغال در بخش کشاورزی را نتیجه ی بروز رسانی ادوات کشاورزی واستفاده از روش های نوین کشاورزی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار