نصرالله قادری قائم مقام شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت شد

تهران (پانا) - نصرالله قادری پژوهشگر نویسنده و کارگردان عرصه هنرهای نمایشی کشور به عنوان قائم مقام شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت منصوب شد.

کد مطلب: ۸۰۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نصرالله قادری  قائم مقام شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح ، امیر نصیر بیگی دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت ، طی حکمی نصرالله قادری را به عنوان قائم مقام این جشنواره منصوب کرد.
دربخشی از این حکم آمده است: امیداست با بهره مندی از تجارب گذشته و استفاده از خرد جمعی و نیز همیاری و تعامل حداکثری با هنرمندان فرهیخته و ارزشمند تئاتری کشور شاهد جشنواره ای پویا ، فراگیر و باکیفیت درجهت نیل به اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برابر منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)باشیم.
نصرالله قادری نویسنده ،کارگردان ، منتقد و استاد دانشگاه ،دارای مدرک درجه یک هنری و دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر،عضو کانون مدرسان خانه سینما،عضو شورای پژوهشی مرکز هنرهای نمایشی،عضو سابق هیات علمی دانشگاه های هنر و دانشگاه آزاد اسلامی ، عضو کانون ملی منتقدان تئاترایران وابسته به A.I.C.T.،سردبیر ماهنامه تخصصی نمایش است که سابقه تدریس در دانشگاه های آزاد اسلامی،دانشکده صداو سیما،سوره،نبی اکرم(ص) و دانشگاه هنر را در کارنامه خود دارد.
وی همچنین کارگردانی بیش از 30 نمایش درداخل کشور و درجشنواره های داخلی و خارجی و نیز تالیف و نگارش بیش از 40عنوان نمایشنامه و کتاب تخصصی درحوزه نمایش و بیش از صدها عنوان مقاله ،نقد پژوهش و تحقیق در مجلات ادبی و هنری و پژوهشی و نیز داوری چندین جشنواره معتبر داخلی نظیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر،تئاترسوره،تئاترماه،تئاترشهر و تئاتردفاع مقدس و نیز سخنرانی در چندین همایش و کنفرانس بین المللی با موضوع تئاتر درچندین کشور دنیا ازجمله لهستان،آلمان،آمریکا،هند و فرانسه را بر عهده داشته است.
شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت آذر ماه سال97 به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری امیر نصیر بیگی در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار