با کمک پزشک تبریزی 3 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند 

با هدیه 15 میلیون تومانی خیر تبریزی، سه نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و محکومین مالی از زندانهای استان آزاد شدند.

کد مطلب: ۸۰۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
با کمک پزشک تبریزی 3 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی، همزمان با روزهای پایانی سال، پزشک خیر تبریزی با واریز 15 میلیون تومان به حساب ستاددیه استان آذربایجان شرقی، بدهی 3 نفر از زندانیان را پرداخت نمود.

خیر تبریزی با حضور در ستاد دیه استان اذربایجان شرقی گفت : در حق مادر خودم و آرامش روحش بر خود وظیفه دانستم این مبلغ را کمک کرده تا با آزادی زندانیان نوروز را به آنان هدیه داده و لبخندی بر لبان خانواده های زندانیان در آستانه عید بنشانیم .

مدیر ستاد دیه استان نیز ضمن تقدیر از حرکت خداپسندانه خیر تبریزی خاطر نشان شد : این ستاد کمپینی به نام نوروز را به زندانیان هدیه دهیم برگزار کرده است که با پیوستن مردم فهیم و خیر آذربایجان به این کمپین تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی از زندانهای استان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگردند .

رسول تقی پور از آزادی ۳۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و افزود: اکنون ۵۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند که مبلغ بدهی این تعداد در مجموع ۵۱ میلیارد تومان عنوان است که صرفا با مبلغ هفت میلیارد تومان، این زندانیان از طریق "حکم اعسار به تقسیط، گذشت از شکات و تسهیلات" می‌توانند از زندان‌های استان آزاد شوند.

نیکوکارانی که تمایل دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان آذربایجان شرقی به شماره ۱۰۰۱۰۰ بانک تجارت، ۲۱۲۱۲۱۱۶۸۸ بانک ملت، یا ۱۰۶۲۶۰۵۹۷۰۰۷ بانک ملی واریز کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار