با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل؛

لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل به شورای شهر تقدیم شد

اردبیل (پانا) - لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری با حضور آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل تقدیم شورای شهراردبیل شد.

کد مطلب: ۸۰۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل به شورای شهر تقدیم شد

رئیس شورای شهر اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری به شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل ۵۷۷ میلیارد تومان تدوین شده است که ۳۱ درصد این بودجه جاری و مابقی آن عمرانی است.

علیرضا پوستی با اشاره به این که در بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل اعتبارات عمرانی به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است افزود: پیش بینی شده سال آینده تحول عظیمی در بخش عمرانی اردبیل ایجاد شود.

وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن بودجه سال ۹۷ برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در بخش‌های مختلف مبنای کار قرار گرفته تا شهری ایمن و سالم را شاهد باشیم که از جمله می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی، احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی و ایمن‌سازی شهر با اولویت‌دهی به آن اشاره کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در بودجه سال آینده تحقق اقتصاد مقاومتی در شهر اردبیل مبنای کار قرار گرفته که در این زمینه شهرداری و شورای شهر اردبیل اهتمام ویژه‌ای دارد تا بتوانیم گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

پوستی از سیاست‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل را گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: در ارتباط با هوشمندسازی خدمات‌ شهرداری برنامه‌ریزی شده تا شهروندان در سال آینده دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل نیزدر آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل که در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: لازم است اشراف اطلاعاتی و نظارتی اساسی در مجموعه شهرداری انجام گیرد و دستهای خائن و آلوده از این مجموعه قطع شود.

آیت ا... سید حسن عاملی گفت: اقدامات خوبی در بسیاری از حوزه‌ها توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر انجام گرفته است اما باید این مساله ریشه‌یابی شود که چرا بسیاری از پروژه ها همچنان نیمه‌کاره مانده است و طرح‌های شهرداری در سطح شهر به صورت کامل محقق نشده است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها از جمله بحث حمل و نقل شهری، حل معضل ترافیک و ورودی‌های شهر اردبیل هیچ کاری انجام نشده است که نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان مدیریت شهری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: نباید مدیران در مجموعه شهرداری و شورای شهر دچار روزمرگی شوند و از پرداختن به مسایل اساسی و حل مشکلات مردم در سطح شهر اردبیل غافل شوند.

عاملی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی و قناعت در مجموعه شهرداری اردبیل ادامه داد: پرسنل نیروی انسانی شهرداری اردبیل قشری شکننده و ضعیف است و لازم است حقوق آنها به صورت کامل تامین شود.

وی اضافه کرد: شهرداری مسؤول رسیدگی به ظاهر شهر نیست و ما در سطح شهر اردبیل نیاز به احیای فرهنگ به معنای واقعی و عام آن داریم که باید در حوزه‌های مختلف از جمله احیای مساجد، فرهنگ زیست‌محیطی و تولید و دفن زباله به آنها توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار