کلاهبرداری اینترنتی 7 میلیون ریالی با اغفال فرزند شاکی

نیشابور (پانا): عامل برداشت های سریالی غیرمجاز هفت میلیون ریالی از حساب یک شهروند در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری اینترنتی 7 میلیون ریالی با اغفال فرزند شاکی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، "حسین بیات مختاری " فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی دریافت پرونده ای مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مردی میانسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد طی 11 فقره تراکنش مبلغ هفت میلیون و 650 هزار ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی خرید صورت گرفته است .
بیات مختاری خاطر نشان کرد : ماموران این فرماندهی با انجام تحقیقات فنی عامل برداشت های غیر مجاز را جوانی 19 ساله است شناسایی که با هماهنگی قضائی دستگیر کردند .
متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی اعلام داشت که همسایه شاکی می باشد و با اغفال پسر 10 ساله شاکی توانسته شماره کارت و رمز دوم حساب وی را به دست آورده و تنها مبلغ پنج میلیون و 100 هزار ریال آن را بنده برداشت و بقیه را فرزند شاکی برای خودش خرید انجام داده است .
فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه اغلب وقوع این گونه جرائم ناشی از سهل انگاری دارنده حساب در استفاده و نگهداری از اطلاعات بانکی حساب خود از جمله شماره حساب و رمز عبور می باشد، ضروری است در نگهداری آن دقت لازم انجام و پرینت حساب به صورت دوره ای بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار