نمایشگاه ملی «دیوارها را برداریم» در رشت برپا شد

نمایشگاه ملی عکس با عنوان «دیوارها را برداریم»،از مجموعه آثار یک هنرمند محیط زیستی در رشت برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه ملی «دیوارها را برداریم» در رشت برپا شد

به گزارش پانا گیلان،نمایشگاه ملی عکس با عنوان «دیوارها را برداریم»،از مجموعه آثار هنرمند محیط زیستی «پوریا قلیچ خانی» با حضور انوش نصر ماسوله،هنرمند پیشکسوت گیلانی، دکتر محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت،عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت و مدیران فرهنگی با اجرای نادر گهرسودی، مجری و گوینده کشوری در رشت افتتاح شد.

پوریا قلیچ خانی در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: این نمایشگاه دومین ایستگاه از سه گانه نمایشگاه   هایی است که به نفع کودکان زلزله زده کرمانشاه برگزار می گردد و تمام عواید آن صرف کمک به کودکان کرمانشاه خواهد شد.

این هنرمند محیط زیستی،ارومیه،رشت و شیراز را سه ایستگاه مورد نظر دانست و خاطرنشان کرد:ارومیه در آذر 96 اولین میزبان این نمایشگاه بود و شیراز نیز در نوروز 97 سومین ایستگاه نمایشگاه «دیوارها را برداریم» می شود. اکنون نیز در رشت هستیم.

نمایشگاه تا 7 اسفند 96 در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برپا و پذیرای علاقمندان است.

پوریا قلیچ خانی، دانشجوی کارشناسی ارشد محیط زیست گرایش تنوع زیستی در دانشگاه شهید بهشتی تهران است که عنوان دانشجوی فداکار در ششمین جشنواره ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران در سال 95 را نیز داراست.

این هنرمند محیط زیستی حدود هفت سال است که در قالب پیوند هنر و محیط زیست در زمینه های عکاسی،مستندسازی و موسیقی در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار